Zagraniczne walentynkowe akcje promocyjne 2025 – 5 pomysłów

Walentynki to doskonała okazja dla marek z branży spożywczej do zaprezentowania kreatywnych kampanii promocyjnych, które przyciągną uwagę konsumentów. Wyszukaliśmy kilka przykładów ofert walentynkowych zza granicy. Podrzucamy te, które szczególnie przykuły naszą uwagę! 

M&M’s: Limitowana edycja “Strawberries & Creme”

Z okazji Walentynek 2025, marka M&M’s wprowadziła na rynek nowy, limitowany smak “Strawberries & Creme”. Te sezonowe cukierki łączą w sobie białą czekoladę i krem truskawkowy oraz otoczone są różowo-czerwonymi skorupkami. Skojarzenie z Walentynkami i miłością gwarantowane!

źródło: bhg.com

Co-op: Walentynkowy zestaw obiadowy za… £10!

Brytyjska sieć supermarketów Co-op przygotowała specjalną ofertę dla zakochanych – zestaw obiadowy dla dwojga w cenie… £10! W ofercie dostępne są dania główne, takie jak Chicken Parmigiana czy wegański Mushroom Wellington oraz (uwaga) butelka wina lub napoju bezalkoholowego. Promocja obowiązuje od 5 do 16 lutego 2025 roku. Budżetowe rozwiązanie na każdą kieszeń!

źródło: thesun.co

Asda: Walentynkowe crumpety w kształcie serca

Sieć supermarketów Asda wprowadziła do sprzedaży crumpety (rodzaj racuchów) w kształcie serca, idealne na walentynkowe śniadanie. Opakowanie zawiera cztery sztuki i kosztuje £1.25. Produkt cieszy się dużą popularnością wśród klientów, którzy chętnie dzielą się swoimi zakupami w mediach społecznościowych.

źródło: thesun.co

Morrisons: Trzydaniowy zestaw walentynkowy za £15

Morrisons zaproponował swoim klientom trzydaniowy zestaw walentynkowy w cenie £15. Oferta obejmuje przystawkę, danie główne, dodatek, deser oraz napój. W menu znajdują się m.in. Beef En Croute, Parmesan & Truffle Mash oraz deser w kształcie serca – Panna Cotta. Promocja obowiązuje od 10 do 15 lutego 2025 roku.

źródło: thesun.co

Marks & Spencer: Walentynkowe czekoladowe przysmaki

Marks & Spencer wprowadził do swojej oferty walentynkowej czekoladowe przysmaki o nietypowych kształtach, takich jak banan z napisem “You’re Appealing” (po polsku: Jesteś atrakcyjny) wypełniony kruchymi ciasteczkami z masłem. Produkty te wywołały mieszane reakcje wśród klientów, jednak z pewnością przyciągnęły uwagę swoją oryginalnością.

źródło: thesun.co

________________

Widziałeś ciekawe kampanie i chcesz się nimi podzielić? Podeślij je do nas! kontakt@foodanddesign.pl 

Food and Design