Jaka będzie przyszłość mięsa i mięso przyszłości? Najbliższe spotkanie z cyklu Food Working już 25 maja!

Przed nami kolejne, a jednocześnie ostatnie przed wakacjami spotkanie branżowe z cyklu Food Working, organizowane przez twórców projektu Food and Design. 25 maja w Studiu Od kuchni na warszawskiej Pradze eksperci zmierzą się z tematem mięsa przyszłości. Czy Polacy będą wierni tradycji, roślinnym zamiennikom lub przekonają się do mięsa komórkowego? Sprawdź, jak wziąć udział w spotkaniu!

Zbliża się kolejne spotkanie Food Working, organizowane pod skrzydłami agencji kreatywnej Od kuchni. Podczas wydarzenia wybrani eksperci związani z branżą food będą dyskutować na bardzo gorący w ostatnim czasie temat – przyszłości mięsa. Tym razem postanowiliśmy wziąć pod lupę status rynku mięsa tradycyjnego, roślinnego, a także potencjał, jaki drzemie w mięsie komórkowym, określanym przez wielu mięsem przyszłości. Panel dyskusyjny poprzedzą prelekcje wybranych ekspertów. 

Wśród panelistów IV spotkania Food Working znaleźli się m.in.:

  • Wiesław Macherzyński, COO –  LabFarm,
  • Agnieszka Szymecka-Wesołowska, wspólnik i współzałożyciel – Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego,
  • Marcin Tischner, Corporate Engagement & Sustainability Specialist – ProVeg Polska

Spotkanie odbędzie się w czwartek, 25 maja 2023 r., w siedzibie agencji Od kuchni na warszawskiej Pradze. Wydarzenie potrwa od 18:00 do 22:00. Będzie to ostatni Food Working przed przerwą wakacyjną.

Zachęcamy do udziału w wydarzeniu zarówno osoby zawodowo związane z branżą food, jak i pasjonatów chcący zgłębić wiedzę na temat przyszłości jedzenia, rynku FMCG czy HoReCa. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na naszej stronie w zakładce “SPOTKANIA BRANŻOWE” . Liczba miejsc jest ograniczona!

Magda Malutko

Pomysłodawczyni projektu Food and Design oraz właścicielka studia produkcyjnego i agencji kreatywnej Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora food & lifestyle. Z marketingiem w branży HoReCa oraz FMCG związana jest już od ponad 10 lat. Pracowała m.in. w agencji obsługującej dużą markę z sektora FMCG, w magazynie kulinarnym, a także – jako Marketing Manager – odpowiadała za komunikację trzech największych festiwali gastronomicznych w Polsce. Poza szerokim doświadczeniem zawodowym ma także unikatowe wykształcenie kierunkowe. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów: dziennikarstwa ze specjalnością „promocja i reklama” oraz wzornictwa ze specjalnością „Food Design”.