Różowy sos “Barbiecue”, czyli kilka słów o… współpracy marki Mattel z Kraft Heinz!

Po zeszłorocznym szaleństwie związanym z premierą filmu Barbie, marka Heinz zdecydowała się nawiązać współpracę z firmą Mattel. Na fali popularności filmu i ze względu na 65. rocznicę marki Mattel  wprowadzili nową, limitowaną edycję sosu majonezowego „Barbiecue”! 

Heinz Classic “Barbiecue” Sauce, to wegański majonez, aromatyzowany wędzonym sosem BBQ i zabarwiony ekstraktem z buraków, któremu sos zawdzięcza charakterystyczny różowy odcień Barbie. Sos “Barbiecue” od 17 kwietnia będzie dostępny w Wielkiej Brytanii w sklepach Tesco, a od maja w sieciach sklepu Ocado w sugerowanej cenie detalicznej wynoszącej 3,39 funtów (około 17 zł). Do sprzedaży internetowej na głównej stronie Heinz UK trafi wyłącznie 5000 butelek, więc… kto pierwszy ten lepszy!

źródło: Mattel

„Współpraca z Heinzem otwiera przed fanami kolejną możliwość przeniesienia świata Barbie do swojej codzienności.” – powiedziała Ruth Henriquez, szefowa Mattela na region EMEA. „Ta współpraca ucieleśnia ducha innowacji i zabawy, z którego znane są obydwie marki. Nie możemy się doczekać reakcji fanów, kiedy będą mieli okazję spróbować ten innowacyjny produkt.” – dodała Henriquez. 

źródło: Mattel

Co ciekawe pomysł na ten produkt powstał w zeszłym roku, po premierze filmu Barbie. Na profilu Heinza wówczas opublikowano propozycję takiego produktu i zapytano odbiorców, co by powiedzieli na taką kolaborację. Fala pozytywnych reakcji była tak duża, że marki zdecydowały się urzeczywistnić ten pomysł. 

Spróbowalibyście burgera z sosem “Barbiecue”? Dajcie znać w komentarzu! 

Magdalena Sołśnia

Z branżą marketingową związana od 6 lat. Drogę zawodową rozpoczęła w agencji influencer marketingu, gdzie stawiała pierwsze kroki w obszarze managementu influencerów oraz PR-u. Następnie poszerzała swoje doświadczenie w obszarze PR i social mediów pracując dla takich marek jak Fisher-Price, Luksja, Carex, Original Source czy Rainbow Tours. Obecnie zasila zespół social media w agencji kreatywnej Od kuchni jako Marketing Specialist. Prywatnie wielka miłośniczka podróży i dobrego jedzenia!