#ciekaweprojekty: Crocs przedstawia linię obuwia inspirowaną McDonald’s
źródło: https://corporate.mcdonalds.com/corpmcd/our-stories/article/mcd-crocs-dropping-global-collab-designedfor-nextlevel-fandom.html
Jeśli lubisz nosić crocsy i jeść Big Maca, dzisiaj jest Twój szczęśliwy dzień. W ramach współpracy marki obuwniczej Crocs z restauracjami sieci McDonald’s powstały buty, skarpetki i „Jibbitz” z reklamowymi postaciami McDonald’s (małe przypinki wkładane do dziurek Crocsów). Jednak wisienką na torcie jest czerwono-żółty branding, który kojarzy każdy z nas.
Cały nasz team stojący za projektem Food and Design stara się być na bieżąco z nowinkami z obszarów food’u i designu zarówno w Polsce, jak i na świecie. Kiedy wpadliśmy na tego newsa – nie było odwrotu. To idealna wiadomość nie tylko dla wszystkich foodiesów, lecz również dla przedstawicieli marek! Kreatywność jest zawsze w modzie i warto stawiać na nieszablonowe rozwiązania w budowaniu marki. Dzięki temu budujemy wizerunek marki nowoczesnej i otwartej na nowe rozwiązania.
Wróćmy jednak do meritum! Owocem współpracy McDonalds’a i Crocs’ów są między innymi:
– fioletowe chodaki i sandały inspirowane Grimace (dla przypomnienia wrzucamy postać Grimace poniżej).
źródło: https://www.yahoo.com/lifestyle/crocs-mcdonald-collaborate-nastolgic-footwear
– żółto-różowe chodaki i skarpetki Birdie, która prezentuje się dokładnie tak:

źródło: https://www.crocs.de/p/mcdonalds-x-crocs-birdie-classic-clog/208696.html
– czarno-białe chodaki Hamburglar z białymi skarpetkami z animowanymi burgerami
– czerwono-żółte chodaki ze skóry krokodyla z Jibbitzem popularnych pozycji w menu
źródło: https://corporate.mcdonalds.com/corpmcd/our-stories/article/mcd-crocs-dropping-global-collab-designedfor-nextlevel-fandom.html
Pojawia się jednak pytanie, ile należy zapłacić, aby być w posiadaniu takich designerskich odzieżowych dodatków?
Zestawy butów i Jibbitz kosztują od 70 do 75 dolarów za parę, a skarpetki po 20 dolarów za parę. Można je kupić za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej Crocs lub osobiście w uczestniczących punktach sprzedaży detalicznej.
To nie pierwszy raz, kiedy Crocs nawiązał współpracę w zakresie markowego obuwia. Firma już wcześniej zaprezentowała buty inspirowane Shrekiem i Zygzakiem McQueenem. Najnowsza współpraca jest tylko potwierdzeniem, że Crocs wie, jakie partnerstwo podjąć, aby zrobić to dobrze!
„McDonald’s nawiązuje wiele partnerstw, aby wykorzystać aktualne trendy. W tej chwili toczy się wiele rozmów na temat Crocs i jest to dobra, współczesna marka, z którą warto współpracować” – powiedział Neil Saunders w wywiadzie dla CNN.
Dodał, że McDonald’s lubi czerpać korzyści z szumu w mediach społecznościowych i podejmować nietypowe współprace, które sprawiają, że konsumenci zapamiętują markę.
A Wam jak się podobają tego typu współprace? Chętnie kupujecie takie produkty? Dajcie znać w komentarzu pod wpisem. Jesteśmy bardzo ciekawi!










Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano.






Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W branży HoReCa od ponad 10 lat. Przez lata związany z Grupą Trip, Sobienie Królewskie Golf and Country Club oraz restauracją Florentin w Warszawe.






























Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branżach kosmetycznej, spożywczej, dziecięcej. W trakcie swojej kariery związany z firmami takimi jak: L’Oreal, Samsung, Danone-Nutricia, Unilever. W ciągu swojego życia zawodowego odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży i contentu eCommerce w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 





Młodszy specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.


















