Skuteczny marketing w branży food – trzecie spotkanie z cyklu Food Working już 30 marca!

Jak przekuć działania marketingowe na wzrost sprzedaży w sektorze food? Jakie trendy królują dziś w komunikacji marek FMCG? Co czeka nas w niedalekiej przyszłości? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poznacie już 30 marca podczas kolejnego spotkania branżowego z cyklu Food Working! Serdecznie zapraszamy na 18:00 do Studia Od kuchni mieszczącego się na warszawskiej Pradze.

Food Working to cykl spotkań branżowych organizowanych w ramach projektu Food and Design. Podczas wydarzeń specjaliści z różnych dziedzin dyskutują na temat zmian, trendów i rozwoju sektora food w Polsce i na świecie.

Najbliższe spotkanie odbędzie się pod hasłem: Skuteczny marketing w branży food Jak przekuć działania na wzrost sprzedaży? Podczas debaty weźmiemy pod lupę temat: personalizacji, podejścia less waste, grywalizacji, wielokanałowości, a także customer experience. Gośćmi specjalnymi spotkania będą m.in.:

Ewa Pawella, Head of Marketing – Foodsi

Magdalena Kruk-Ołpińska, Dyrektor marketingu – Vorwerk Polska

Urszula Seder, Trade Marketing Manager – SLODKIE

Spotkanie poprowadzi Magda Malutko – pomysłodawczyni projektu Food and Design oraz CEO agencji kreatywnej Od kuchni oraz związany z projektem Mateusz Kulik – dziennikarz Radia Czwórka.

Na Food Working zapraszamy zarówno osoby zawodowo związane z branżą food, jak i pasjonatów chcących zgłębić wiedzę na temat rynku FMCG czy HoReCa. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona!

Zapisy dostępne są w zakładce Food Working. Zapraszamy!

Magda Malutko

Pomysłodawczyni projektu Food and Design oraz właścicielka studia produkcyjnego i agencji kreatywnej Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora food & lifestyle. Z marketingiem w branży HoReCa oraz FMCG związana jest już od ponad 10 lat. Pracowała m.in. w agencji obsługującej dużą markę z sektora FMCG, w magazynie kulinarnym, a także – jako Marketing Manager – odpowiadała za komunikację trzech największych festiwali gastronomicznych w Polsce. Poza szerokim doświadczeniem zawodowym ma także unikatowe wykształcenie kierunkowe. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów: dziennikarstwa ze specjalnością „promocja i reklama” oraz wzornictwa ze specjalnością „Food Design”.