Owady, powrót do korzeni i kuchnia wege… O premierze projektu Food and Design

13 października 2022 roku w Studiu Od kuchni odbył się event połączony z uroczystą premierą platformy Food and Design. Jego motywem przewodnim były trzy główne trendy żywieniowe, wskazane przez ekspertów wypowiadających się w ramach pierwszego wydanego przez projekt e-booka pt. Przyszłość jedzenia/jedzenie przyszłości. Trendbook 2023–2030.

Na stołach zagościły więc jadalne owady, comfort food w nowoczesnym wykonaniu i ekologiczne, przywołujące wspomnienia domowej kuchni rozwiązania. Zarówno za przygotowanie „jedzenia przyszłości”, jak i obsługę barmańską/kelnerską eventu odpowiadał jeden z partnerów projektu – Deli Catering.

Z kolei na scenie, obok Magdy Malutko – CEO agencji Od kuchni, Studia Od kuchni i pomysłodawczyni projektu Food and Design, stanął Mateusz Kulik – dziennikarz Czwórki Polskiego Radia i autor kulinarnej audycji Nie na-żarty.

Wśród zaproszonych gości znaleźli się przede wszystkim specjaliści zgromadzeni wokół kolektywu eksperckiego Food and Design, przedstawiciele partnerów projektu, jak i influencerzy oraz dziennikarze z sektora foodowego.

Partnerami eventu byli: FoodBugs, Foodsi, TiM S.A., Slodkie, Deli Catering, POSHE Drinks, Browar Hoplala, HAYB, Twórczywo, Food Stories Wear, DPD Food oraz JW Films.

 

Magda Malutko

Pomysłodawczyni projektu Food and Design oraz właścicielka studia produkcyjnego i agencji kreatywnej Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora food & lifestyle. Z marketingiem w branży HoReCa oraz FMCG związana jest już od ponad 10 lat. Pracowała m.in. w agencji obsługującej dużą markę z sektora FMCG, w magazynie kulinarnym, a także – jako Marketing Manager – odpowiadała za komunikację trzech największych festiwali gastronomicznych w Polsce. Poza szerokim doświadczeniem zawodowym ma także unikatowe wykształcenie kierunkowe. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów: dziennikarstwa ze specjalnością „promocja i reklama” oraz wzornictwa ze specjalnością „Food Design”.