Komunikacja alkoholu bez tabu, czyli 7. spotkanie branżowe Food Working! 

W świecie marketingu, gdzie granice kreatywności są nieustannie testowane, umiejętność komunikacji na temat alkoholu w sposób nieszablonowy, ale odpowiedzialny, staje się nieocenionym atutem. Kolejne spotkanie z cyklu Food Working, odbędzie się pod hasłem “Komunikacja alkoholu bez tabu”.  Wydarzenie rozpocznie się 28 listopada  o godzinie 18:00 w studio Co Nieco na warszawskiej Pradze Południe. 

Odpowiedzialna komunikacja alkoholu nabiera coraz większego znaczenia, zwłaszcza w obliczu dynamicznie zmieniających się przepisów i zakazów dotyczących promocji alkoholu. Jak tworzyć komunikację dla produktów alkoholowych, jednocześnie trzymając się obowiązujących przepisów? Jak unikać pułapek i budować kampanie zgodnie z prawem? Odpowiedzi między innymi na te pytania poznamy już na 7. spotkaniu branżowym Food Working, organizowanym przez agencję kreatywną Od kuchni w ramach projektu Food and Design. 

Wśród panelistów VII spotkania znaleźli się.:

    • Patryk Kalinowski – Prawnik w Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego (FOOD LAW).
    • Patrycja Sikorska – PR & Strategic Marketing Manager TiM S.A.
    • Emilia Rabenda – Prezes Zarządu Związku Pracodawców Polskiego Przemysłu Spirytusowego. 
    • Piotr Popa – Ekspert ds. public affairs w Grupie Żywiec S.A. 

    Podczas najbliższego spotkania Food Working będziemy zgłębiać temat komunikacji alkoholu, który, wbrew pozorom, wymaga finezji i odpowiedzialności. To wyjątkowe wyzwanie, aby przekazy były atrakcyjne, angażujące, ale jednocześnie zgodne z zasadami etyki i regulacjami. Porozmawiamy także o insightach konsumenckich i trendach rynkowych. Wierzymy, że dzięki naszym ekspertom stworzymy przestrzeń do wartościowej wymiany doświadczeń. wyjaśnia Magdalena Malutko – CEO agencji kreatywnej Od kuchni. 

    Food Working jest przeznaczony nie tylko dla osób z branży, ale także dla wszystkich pasjonatów prawa i reklamy. Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać interesującej debaty i wziąć udział w dyskusji, która rozwieje wątpliwości oraz zainspiruje do nowych działań. Prelegenci, znani eksperci i praktycy, podzielą się swoimi doświadczeniami i najlepszymi praktykami w zakresie komunikacji alkoholu.

    Podczas spotkania odbędzie się także premiera nowego e-booka stworzonego we współpracy z cenionymi polskimi ekspertami. Tematyka publikacji, podobnie jak spotkania branżowego, związana jest z komunikacją alkoholu. Uczestnicy spotkania Food Working będą mogli uzyskać bezpłatny dostęp do e-booka

    Patronami medialnymi wydarzenia są: PRoto, WPROST oraz Gastrowiedza. Natomiast w gronie Partnerów spotkania znaleźli się: Food Law, TiM S.A., SW Research, Restaurant Club, Browar Trzech KumpliJW Films

    Food and Design